grupa 1 reklama ! uwaga zmiana
grupa 2 reklama ! uwaga zmiana
grupa 3 turysta  ! uwaga zmiana
grupa 4 turysta  ! uwaga zmiana
Język angielski  
   

Rekrutacja do grup TECHNIK ORGANIZACJI TURYSTYKI została zakończona.


Rekrutacja do grup TECHNIK REKLAMY jest otwarta.

Informacje: Agnieszka Zajączkowska Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

„Młodzi dla Biznesu” – to projekt dla uczniów z klas technik reklamy i technik organizacji turystyki.

 Od 1.09.202 rozpoczynamy realizację projektu finansowanego z UE „Młodzi dla Biznesu”. To szansa dla wszystkich, którzy chcą nabyć dodatkowe umiejętności, zdobyć certyfikaty i tym samym zwiększyć swoje szanse na rynku pracy. Pomogą w tym spotkania z doradcą zawodowym (konsultacje grupowe i indywidualne) oraz wakacyjne (płatne) staże u pracodawców. Dodatkowo mamy specjalistyczne szkolenia i kursy zgodne z przyszłym zawodem.

Cel projektu:  dostosowanie kształcenia zawodowego w zawodach technik reklamy i technik organizacji turystyki w Zespole Szkół Ekonomii i Usług w Łodzi do wymagań regionalnego rynku pracy oraz poprawa zdolności do zatrudnienia 60 absolwentów kształcenia zawodowego w ZSEiU

Termin i miejsce realizacji projektu: Projekt jest realizowany w terminie 01.09.2020 - 31.08.2022 w Zespole Szkół Ekonomii i Usług w Łodzi, przy ul Astronautów 12

Uczestnicy projektu: 60 uczniów i uczennic oraz 3 nauczycieli z ZSEiU w Łodzi

Działania zaplanowane w projekcie, wspólne dla obu zawodów:

  • „Reklama po angielsku” oraz „Organizacja turystyki po angielsku” – zajęcia z j. angielskiego
  • konsultacje grupowe i indywidualne z doradcą zawodowym
  • bezpłatne materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika
  • wakacyjne staże zawodowe (150 godz) w lokalnych firmach branży reklamowej i turystycznej
  • modernizacja i doposażenie szkolnych pracowni zawodowych .

Kursy i szkolenia:

dla techników reklamy (30 miejsc) – dużo zajęć warsztatowych, kreatywnego myślenia i samodzielnego projektowania. Dodatkowo 2 -dniowy wyjazd na Targi Reklamy.

  • „Kreatywne myślenie” (6 godz.)
  • „Kompozycja, topografia, barwa” (8 godz.)
  • „Marketing- budowanie marki” (10 godz.)
  • „Identyfikacja wizualna” (8 godz.)
  • „Budowanie strategii marki” (16 godz.)
  • „Motion design” (12 godz.)
  • „Projektowanie stron internetowych” (20 godz.)
  • „Photoshop – operacje podstawowe” (21 godz.)
  • „Druk 3D” (32 godz.)

 

dla turystów (30 miejsc)  - zajęcia teoretyczne i doskonalenie umiejętności praktycznych w terenie.

  • „Pracownik biura podróży” (27 godz)
  • „Rezydent turystyczny” (18 godz)
  • „Pilot wycieczek” (z egzaminem potwierdzającym kwalifikację) (90 godz)
  • „Jak zostać Stewardessą” (18 godz)
  • Kurs „Animator czasu wolnego” i szkolenia uzupełniające „Dance and Fitness Animator” (18+8 godz)